Niets is zo belangrijk als de bereikbaarheid en dienstverlening van je bedrijf. Wanneer potentiële en bestaande klanten je benaderen dan wil je natuurlijk dat de eerste persoon die zij spreken ook echt het visitekaartje is. Het meest voorkomende visitekaartje is (naast je website) de medewerkers aan je receptie of aan de telefoon. Bedenk maar eens hoe fijn het voelt als je bij een organisatie direct goed en professioneel te woord wordt gestaan. Met een callcenter inbound heb je een tool in handen om dat zo goed mogelijk in orde te maken. En dat geldt voor elk bedrijf, of je nu in Rotterdam of totaal ergens anders in Nederland zit. Een callcenter inbound is iets wat je niet zomaar even opzet. Het vergt professionele medewerkers die ook exact weten hoe je bedrijf in elkaar zit en wat de (on)mogelijkheden zijn. Dit kun je ook tegenwoordig ook heel goed uitbesteden. Bij een organisatie die dit werk voor je kan overnemen ben je verzekerd van een vast team dat je helpt om het beste visitekaartje te zijn in jouw branche. En dat kan ook nog is in meerdere talen; Engels en Duits spreken is geen enkel probleem. Ook is het abonnement wat je hiervoor kunt afsluiten uiterst flexibel en dagelijks opzegbaar. In een overzichtelijk dashboard zie je al je klantcontacten en kom je nooit voor verrassingen te staan als het gaat om de facturatie.

Antwoordservice

Als organisatie wil je natuurlijk altijd goed bereikbaar zijn en wanneer klanten je ook telefonisch benaderen, moet de uitstraling en beantwoording ook van goede kwaliteit zijn. Het intern verkrijgen van deze functie kan een lastige taak zijn, daarom is het beantwoorden van inkomende gesprekken door een externe partner een ideale oplossing. Met deze dienst kun je je abonneren, waarbij je een persoonlijke telefoniste krijgt toegewezen die ervoor zorgt dat het net lijkt alsof jouw bedrijf de telefoon beantwoordt. Wanneer je je aanmeldt voor deze dienst, wordt er binnen 30 minuten contact met je opgenomen  om de mogelijkheden te bespreken en af ​​te spreken hoe de antwoorden die gegeven dienen te worden eruit moet zien. Als dit allemaal geregeld is, kan het doorschakelen worden geregeld en kun je het gesprek veilig overlaten aan je persoonlijke telefoniste. Een goed onderdeel van deze antwoordservice is de bijbehorende rapportage. Je kunt daarin heel eenvoudig terugvinden hoeveel klantcontacten er precies zijn geweest en daarbij zie je ook waar de contacten over zijn gegaan. Zo ben je snel up-to-date en weet je wat de veelgestelde vragen zijn. Het is een ideale manier om zonder zorgen je klantcontact te monitoren en uit te besteden.